FOTO DE PAU

Hola Soc Pau Tamarit i Escamilla!! 
Vaig nàixer el 4 de novembre, els meus pares Pablo i Maribel al igual que els meus iaios i ties i tota la família estan molt contents en el meu naixement.

 Vaig veure a la web de la nostra falla l’anunci del meu naixement, però volia presentar-me personalment i que em coneguéreu un poquet més. 

 

 Tinc moltes ganes d’anar al casal i gaudir amb tots vosaltres de les falles.

 

Ací vos envie una foto per a que conegueu

 

Esta entrada fue publicada en Sin categoría. Guarda el enlace permanente.

2 respuestas a FOTO DE PAU

  1. Monica dijo:

    Jo crec que este xiquet serà el més guapo i preciós de tota la falla, sense ningun dubte…

  2. Unknown dijo:

    Entre faller y fallereta ya tenim una bona parelleta.Enhorabona per els dos naiximentes.Toni y Adela

Deja un comentario